Tuesday, July 13

Oh..Sya'aban datang lagi...

Setelah setahun ruang ini di'sepi'kan....entah mengapa, tiba-tiba punya rasa ingin mengisi kekosongan ruang ini. Sepanjang masa setahun menyepi itu banyak sudah yg dilalui, terutama perubahan-perubahan dalam rutin sehari-hari. Apa yang sangat diharapkan masa muka nanti yang bakal dihadapi akan menjadi lebih baik dan terus baik. Amin Ya Rabb.....

Banyak perkara yang telah berlaku, mungkin banyak juga ruang yang diperlukan untuk dipaparkan diruangan ini. Banyak juga masa yang akan diperuntukkan. Sekiranya perkara sepanjang setahun untuk dinyatakan dalam satu masa ianya akan menjadi beban yang tersangat. Begitulah dengan perihal yang lainnya di dunia. Jika hendak laksana sesuatu pekerjaan yang banyak ( tertangguh ) dalam satu-satu masa, ianya akan menjadi beban yang berat. Oleh itu, aku biarkan perkara setahun itu hanya berlegar di memori. Tidak semua perlu diingati. Tidak semua perlu dikongsi.

Semoga ada ruang yang lebih untuk dipaparkan diruangan ini nanti di kemudian hari. Apapun yang akan dipapar kelak moga-moga jadi Sesuatu yang berguna buat diri, buat hati. Hidup untuk terus mencari.

No comments:

Post a Comment